luni, 30 iulie 2012

Publicitate/Reclamă/Advertising

Bun, acum, că sunteţi în deplină cunoştinţă de cauză, permiteţi-mi să vă semnalez apariţia aventurilor lui Sherlock Holmes în serie completă. Patru romane şi 56 de povestiri, grupate în patru volume publicate de editura Adevărul Holding; primul volum a apărut deja marţea trecută (da, ar fi trebuit să mă grăbesc puţin cu anunţul ăsta...), iar următoarele trei vor apărea mâine, respectiv în următoarele zile de marţi.
Volumul I conţine "Un studiu în roşu" şi 12 povestiri, volumul II - "Semnul celor patru" şi "Valea terorii", alături de 11 povestiri, volumul III - "Câinele din Baskerville" şi 13 povestiri, iar ultimul volum cuprinde 21 de povestiri.
Cărţile sunt cu copertă cartonată (hardcover, dacă preferaţi), iar preţul este 6,9 RON per volum, adică ultra accesibil. Eu zic că e o investiţie ce merită.
Nu mă pot abţine să adaug (în urma unei experienţe, ăăăă, să zic neplăcute) un post scriptum dedicat celor care achiziţionează tot ce prind din seriile ăstea "cu copertă frumoasă", care "stau frumos în bibliotecă": pentru numele lui Dumnezeu, măcar scoateţi-le din ţipla aia în care vin ambalate!
Pe de altă parte, nutresc speranţa că rătăciţii care ajung pe-aici nu fac parte din categoria menţionată mai sus.
OK, Kerr ajunge în curând aici, conform promisiunii. Mai am vreo 50 de pagini din ultimul volum al trilogiei, aşadar în cursul săptămânii ăsteia apare şi postarea asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu