sâmbătă, 3 octombrie 2015

Din nou la Urgenţe

Nu în realitate, calmaţi-vă, ci pe micul ecran (al monitorului, cel puţin).
Dacă aţi văzut Dr. House de trei ori cap-coadă şi ER de cel puţin tot atâtea ori, bănuiesc că aţi avea chef de ceva nou, totuşi. Noul ăsta tocmai a apărut.
Serialul se numeşte Code Black şi este, evident, un serial centrat pe evenimentele şi personajele de la Urgenţele spitalului Angels memorial din LA.
Codul negru din titlu este codul medical prin care se anunţă că numărul pacienţilor este atât de mare, încât personalul medical nu este suficient numeric pentru a face faţă afluxului de cazuri. Sună bine, nu? Pentru spectatori, zic, nu pentru pacienţi. Nici pentru medici, dacă stau să mă gândesc.
Nu intru în mai multe detalii deoarece pur şi simplu nu prea am ce spune, am văzut doar primul episod şi încă nu m-am familiarizat cu personajele, nu m-am prins cine e bunul, cine răul şi cine urâtul şi nu am avut timp nici măcar să-mi aleg un personaj favorit.
Dar risc să spun că merită văzut, măcar de fanii genului. Au fost drame şi momente comice, tensiuni şi situaţii miraculoase, precum şi sânge. Mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu