joi, 23 februarie 2012

Clint Mansell

Celebru pentru Lux Aeterna, piesă ce face parte din coloana sonoră a filmului Requiem for a Dream, Mansell este unul dintre compozitorii mei preferaţi de soundtrackuri. A făcut muzica pentru filme precum Pi, Fountain, Saw, The Wrestler, Black Swan, ăstea enumerându-le din memorie. Colaborează mult cu Aronofsky, filmele sale ciudate fiind completate perfect de sunetele lui Mansell, a cărui mare calitate este că reuşeşte să muleze perfect muzica pe tema şi acţiunea filmului, completându-l într-un mod fericit.
Mi-am adus aminte de Mansell deoarece de vreo săptămână încoace ascult obsedant piesele de pe "The Fountain", cu precădere "First snow" şi "Death is a Road to Awe". Căutaţi-le pe Youtube, şi nu evitaţi celelalte piese disponibile. Poate vă place câte ceva.

2 comentarii:

  1. Insulăăă, datorită ție am mai aflat de încă trei piese de-ale lui Clint Mansell. Preferata rămâne „Together We Will Live Forever”. Când ai chef de vorbă mai povestește despre Mansell :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am o preferință suficient de clară încât să fac un top personal Mansell, dar Together... și First Snow sunt printre favorite. Și Finish It.
    Ceva nou despre Mansell... Se poate. Voi ține cont.

    RăspundețiȘtergere